Taleplerin / şikayetlerin / önerilerin toplanması, değerlendirilmesi ve çözüme kavuşturulması kapsamında işlenen kişisel veri kategorileriniz ile söz konusu kişisel verilerinizin işlenmesinin ve aktarılmasının amaçları ve hukuki sebepleri aşağıdaki tabloda detaylı şekilde açıklanmaktadır.
| Kişisel Veri Kategorisi | Kişisel Verileri İşlemenin Hukuki Sebepleri | Kişisel Verilerin İşlenme Amaçları |
|---|---|---|
| Kimlik Verisi |
| Bu kategorideki kişisel verileriniz: bilgi güvenliğinin sağlanması; denetim / iç denetim faaliyetlerinin yönetimi; hukuk işlerinin takibi; müşteri ilişkileri, müşteri memnuniyeti ve iletişim faaliyetlerinin yönetimi; iş süreçlerinin iyileştirilmesi; iş sürekliliğinin sağlanması; ürün / hizmetlerin satışı sonrasında destek verilmesi; talep / şikayet / önerilerin yönetimi; saklama ve arşiv faaliyetlerinin yönetimi; yetkili kişi ve kurumlara bilgi verilmesi amaçlarıyla işlenmektedir. |
| İletişim Verisi |
| Bu kategorideki kişisel verileriniz: bilgi güvenliğinin sağlanması; denetim / iç denetim faaliyetlerinin yönetimi; hukuk işlerinin takibi; müşteri ilişkileri, müşteri memnuniyeti ve iletişim faaliyetlerinin yönetimi; iş süreçlerinin iyileştirilmesi; iş sürekliliğinin sağlanması; ürün / hizmetlerin satışı sonrasında destek verilmesi; talep / şikayet / önerilerin yönetimi; saklama ve arşiv faaliyetlerinin yönetimi; yetkili kişi ve kurumlara bilgi verilmesi amaçlarıyla işlenmektedir. |
| Talep / Şikayet / Öneri Verisi |
| Bu kategorideki kişisel verileriniz: denetim / iç denetim faaliyetlerinin yönetimi; hukuk işlerinin takibi; müşteri ilişkileri, müşteri memnuniyeti ve iletişim faaliyetlerinin yönetimi; iş süreçlerinin iyileştirilmesi; iş sürekliliğinin sağlanması; ürün / hizmetlerin satışı sonrasında destek verilmesi; talep / şikayet / önerilerin yönetimi; saklama ve arşiv faaliyetlerinin yönetimi; yetkili kişi ve kurumlara bilgi verilmesi amaçlarıyla işlenmektedir. |
| Müşteri İşlem Verisi |
| Bu kategorideki kişisel verileriniz: bilgi güvenliğinin sağlanması; denetim / iç denetim faaliyetlerinin yönetimi; hukuk işlerinin takibi; müşteri ilişkileri, müşteri memnuniyeti ve iletişim faaliyetlerinin yönetimi; iş süreçlerinin iyileştirilmesi; iş sürekliliğinin sağlanması; ürün / hizmetlerin satışı sonrasında destek verilmesi; talep / şikayet / önerilerin yönetimi; saklama ve arşiv faaliyetlerinin yönetimi; yetkili kişi ve kurumlara bilgi verilmesi amaçlarıyla işlenmektedir. |
| Görsel ve İşitsel Veri * |
| Bu kategorideki kişisel verileriniz: denetim / iç denetim faaliyetlerinin yönetimi; hukuk işlerinin takibi; müşteri ilişkileri, müşteri memnuniyeti ve iletişim faaliyetlerinin yönetimi; iş süreçlerinin iyileştirilmesi; ürün / hizmetlerin satışı sonrasında destek verilmesi; talep / şikayet / önerilerin yönetimi; saklama ve arşiv faaliyetlerinin yönetimi; yetkili kişi ve kurumlara bilgi verilmesi amaçlarıyla işlenmektedir. |
| İşlem Güvenliği Verisi |
| Bu kategorideki kişisel verileriniz: bilgi güvenliğinin sağlanması; denetim / iç denetim faaliyetlerinin yönetimi; hukuk işlerinin takibi; müşteri ilişkileri, müşteri memnuniyeti ve iletişim faaliyetlerinin yönetimi; iş sürekliliğinin sağlanması; ürün / hizmetlerin satışı sonrasında destek verilmesi; talep / şikayet / önerilerin yönetimi; saklama ve arşiv faaliyetlerinin yönetimi; yetkili kişi ve kurumlara bilgi verilmesi amaçlarıyla işlenmektedir. |
| Hukuki İşlem Verisi |
| Bu kategorideki kişisel verileriniz: denetim / iç denetim faaliyetlerinin yönetimi; hukuk işlerinin takibi; müşteri ilişkileri, müşteri memnuniyeti ve iletişim faaliyetlerinin yönetimi; iş sürekliliğinin sağlanması; ürün / hizmetlerin satışı sonrasında destek verilmesi; talep / şikayet / önerilerin yönetimi; saklama ve arşiv faaliyetlerinin yönetimi; yetkili kişi ve kurumlara bilgi verilmesi amaçlarıyla işlenmektedir. |
* Görsel ve işitsel veri kategorisindeki kişisel verileriniz yalnızca, çağrı merkezi üzerinden iletişime geçmeniz veya talebiniz/şikayetiniz/öneriniz kapsamında görsel içerik iletmeniz halinde işlenmektedir.