1. Sisteme/Uygulamaya neden giremiyorum? Site neden açılmıyor?
Sistemlerimizdeki iyileştirme çalışmaları devam etmekte olup, kargo takip ekranlarımız 1 Aralık 2025 saat 17.30 itibarıyla çalışmaya başlamıştır. Bu kapsamda kargo takip ekranlarımızdaki veriler de en kısa sürede güncellenecektir. Geçiş sürecinde anlık yavaşlamalar veya geçici erişim kesintileri yaşanabilir. Ekiplerimiz sistemsel sorunları çözmek için 7/24 çalışmalarını sürdürmektedir.
2. Kargomu takip edemiyorum, kargom nerede?
Sistemlerimizdeki iyileştirme çalışmaları devam etmekte olup, kargo takip ekranlarımız 1 Aralık 2025 saat 17.30 itibarıyla çalışmaya başlamıştır. Bu kapsamda kargo takip ekranlarımızdaki veriler de en kısa sürede güncellenecektir. Geçiş sürecinde anlık yavaşlamalar veya geçici erişim kesintileri yaşanabilir. Ekiplerimiz sistemsel sorunları çözmek için 7/24 çalışmalarını sürdürmektedir.
3. Kargom bugün teslim edilecek mi? Gecikme olacak mı?
Memnuniyetle belirtmek isteriz ki dağıtım operasyonlarımız yeniden başlamıştır. Ancak bu geçiş sürecinde, operasyonlarımızda ve veri akışında geçici kesintiler yaşanabileceğini önemle belirtmek isteriz. Tüm hizmetlerimizi en hızlı ve güvenli şekilde eski haline getirebilmek için ekiplerimiz aralıksız çalışmaktadır.
4. Şubeye gitsem kargo gönderebilir miyim / teslim alabilir miyim?
Şubelerimizde kargo kabul ve teslim işlemleri yeniden başlamıştır. İyileştirme çalışmalarımız arka planda devam ettiğinden, işlem sürelerinde yaşanabilecek olası yoğunluk için şimdiden anlayışınızı rica ederiz.
5. Ne zaman düzelir?
Siber güvenlik ekiplerimizin hızlı ve etkili müdahalesi sayesinde durum kısmen kontrol altına alınmış olup, iyileştirme çalışmaları devam etmektedir. Tüm hizmetlerimizi en hızlı ve güvenli şekilde eski haline getirebilmek için ekiplerimiz aralıksız çalışmaktadır. Anlayışınız ve güveniniz için içtenlikle teşekkür ederiz.