Lütfen Facebook Sayfamız için Tıklayınız > Lütfen Twitter Sayfamız için Tıklayınız > Lütfen Instagram Sayfamız için Tıklayınız > Lütfen Linked Sayfamız için Tıklayınız > Lütfen Youtube Sayfamız için Tıklayınız > Lütfen Türkçe Sayfamız için Tıklayınız > Lütfen İngilizce Sayfamız için Tıklayınız >
Kargo Takip
Kaç Günde
En Yakın Şube
Ücret Hesapla
Kurye Çağır
ARAS KARGO MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ POLİTİKAMIZ

Müşteri İlişkileri,

Sektöründe tercih edilen marka olmak amacıyla;

  • Açık iletişimin sürekliliğini sağlamayı,
  • Müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesini arttırmak için tüm kanallardan kolayca erişilebilir olmayı,
  • Kendisine yansıyan şikayetleri, yasal zorunluluk ve kanunlara uyacak şekilde, objektif ve tarafsız olarak, şeffaflık ve gizlilik esaslarına bağlı kalarak ele almayı ve çözümlemeyi,
  • Müşteri odaklı yaklaşım göstererek hedeflenen zamanda hizmet vermeyi,
  • Hesap verebilen ve müşteri geri bildirimlerinden elde ettiği deneyimle kendini sürekli iyileştiren bir organizasyon olmayı taahhüt eder.
ÇAĞRI MERKEZİMİZ
 

Aras Çağrı Merkezi, hizmetlerimiz ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınıza yanıt vermek ve çözüm bulmak için çalışıyor.

444 25 52 numaralı telefondan haftanın 5 günü (Pazartesi-Cuma) 08:30-18:00 ve Cumartesi günleri 08:30-13:00 saatleri arasında doğrudan Çağrı Merkezi çalışanlarımız ile görüşebilirsiniz.

Çağrı Merkezimizi arayarak;

  • Gönderinizin son durumu hakkında bilgi alabilir,
  • Gönderinizin adresinizden teslim alınması için kayıt verebilir,
  • Teslimat süreleriyle ilgili bilgi edinebilir,
  • Hizmetlerimiz hakkında daha detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz.

ŞİKAYETLERİNİZİ  İLETEBİLECEĞİNİZ KANALLAR

Kanallar

Geri Bildirim Hizmet Saatleri

QR kod ( Şube )

Hafta içi: 09:00 - 18:00 /

Cumartesi: 09:30-15:00

Yüz yüze

Şube:Hafta içi: 09:00 - 18:00 /

Cumartesi: 09:30-15:00

Diğer:Hafta içi: 08:00-17:30

Telefon (Sabit 444 25 52 ve Mobil Hatlar)

Bireysel: Hafta içi: 08:30-18:00/

Cumartesi: 08:30-13:00

Kurumsal: Hafta içi 08:00-17:30

Mobil Hatlar: 7/24

(Genel Müdürlük Kurumsal Müşteri İlişkileri çalışanlarının müşteriye ayrılmış hatlarıdır. )

Bölge: Hafta içi: 08:00-17:30

 

Aras Kargo Web Sitesi

Hafta içi: 08:00 –17:30

       Mektup

Hafta içi: 08:00 –17:30

 Faks

Hafta içi: 08:00 –17:30

   E-mail

Hafta içi: 08:00 –17:30

Canlı Destek

Hafta içi: 08:30 – 18:00 /

Cumartesi 08:30- 13:00

Şikayet Siteleri

Hafta içi: 08:30 – 18:00 /

Cumartesi 08:30- 13:00

Sosyal Medya

Hafta içi: 08:30 – 00:00 /

Cumartesi 08:30- 00:00

BTK

Hafta içi: 08:00 –17:30

 

*Müşterilerimiz Web, Mektup, Faks, E-mail ve Sosyal Medya üzerinden 7/24 bildirimde bulunabilmektedir. Geribildirim hizmet saatlerimiz kapsamında ele alınmaktadır.

*Geri bildirim yönetim sürecinde, Aras Kargo tarafından gerçekleştirilen faaliyetler sırasında herhangi bir ücret talep edilmemektedir.

*Müşterilerin izni olmadığı sürece bilgiler 3.taraflarla paylaşılmamaktadır.

MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ ÇÖZÜM SÜRECİMİZ

  • Müşteri Şikayetleri tüm kanallardan alınır.
  • Müşteri Şikayeti kayıt edilir.
  • Müşteriye “şikayetiniz alındı” bilgisi ve çağrı kayıt numarası bilgisi verilir.
  • Müşteri, şikayet sisteme kaydedildiği andan itibaren çağrı kayıt numarası ile şikayetini takip edebilir.
  • Şikayet analiz edilerek önceliklendirilir.
  • Şikayetin çözümü için aksiyonlar belirlenir ve planlanır.
  • Şikayetin beklemeden çözülmesi mümkün ise aksiyonlar derhal gerçekleştirilir.
  • Şikayetin çözülmesi için ilave veri,bilgi,vb gerekiyorsa bilgi toplama ve araştırma yapma aşaması gerçekleştirilir.
  • Aksiyonlar neticesinde müşteri şikayeti çözümlenir.
  • Müşteriye çözümlendi bilgisi verilir.
  • Müşterilerin çözüme ilişkin metotları kabul etmemesi ve alternatif çözüm yollarının tükenmesi durumunda, mevzuat gereklilikleri ve şirket dışı çözümler hakkında şikayet sahibine bilgilendirme yapılır.
  • Müşterinin yasal yollara başvurmaması halinde veya çözüme ilişkin müşteri onayı alındıktan sonra şikayet kapama aşaması tamamlanır.

ŞİKÂYETLERİMİ NEREDEN TAKİP EDEBİLİRİM?

Şikayetlerinizi, çağrı kayıt numaranız ya da kargo takip numaranız ile takip edebilirsiniz.( Şikayet çağrı kayıt numaranız, geri bildiriminiz sonrasında sizlerle paylaşılan özel numaranızdır. 

Kargo takip numaranız ise gönderi yaptığınızda tarafınıza teslim edilen irsaliye üzerinde yer alan 13 haneli numaradır.)