Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Aras Kargo’dan farklı kanallardan hızlı çözümler

Aras’a sor
Aras’a sor

Web sitemiz veya mobil uygulamamız üzerinden canlı destek iletişim kanalımız aracılığı ile geri bildirimlerinizi iletebilirsiniz.

İletişime Geç
Çağrı merkezi
Çağrı merkezi

Hizmetlerimiz ile ilgili bilgi almak ve geri bildirimlerinize cevap almak için Çağrı Merkezi çalışanlarımız ile görüşebilirsiniz.

İletişime Geç
Hasar Tazmin
Hasar Tazmin

Taşıma sırasında zarar gören veya kaybolan kargolarınız için tazmin başvurusunda bulunabilirsiniz.

Sayfaya Git
Geri bildirim formu
Geri bildirim formu

Kargo gönderiniz sırasında yaşadığınız deneyimleri, görüşlerinizi ve önerilerinizi geri bildirim sayfamızdan bizimle paylaşabilirsiniz.

Sayfaya Git
SSS
SSS

Kargonuz hakkında merak ettiğiniz ya da yardıma ihtiyaç duyduğunuz konular hakkında sık sorulan soruları ve cevapları inceleyebilirsiniz.

Sayfaya Git

Müşteri İlişkileri Politikamız

Sektörde ilk tercih edilen marka olmak amacıyla;

  • Açık iletişimin sürekliliğini teşvik eden uygulamalar geliştirmeyi,
  • Paydaş memnuniyetini ve hizmet kalitesini arttırmak için tüm kanallardan kolayca erişilebilir olmayı,
  • Geri bildirimleri, objektif ve tarafsız olarak, şeffaflık ve gizlilik esaslarına bağlı kalarak ele almayı ve çözümlemeyi,
  • Müşteri odaklı yaklaşım göstererek hedeflenen zamanda hizmet vermeyi,
  • Müşteri geri bildirimlerinden elde ettiği deneyim ve yönetimin tam desteği ile kendini sürekli iyileştiren ve hesap verebilen bir organizasyon olmayı
  • Etik kurallar ve temel değerlerimizle uyumlu olarak, faaliyetlerimizle ilgili standartların gerekliliklerini, uygulanabilir yasal ve diğer şartlar ile uygunluk yükümlülüklerini yerine getirmeyi

taahhüt ederiz.

ISO10002 belgesi için tıklayınız.

ISO9001 belgesi için tıklayınız.

Müşteri Geri Bildirimi Çözüm Sürecimiz

* QR kod, Mobil Uygulama, Canlı Destek, Geri Bildirim Formu, Sosyal Medya, Telefon, Yüz Yüze, Faks, E-mail, Şikayet Siteleri, Mektup, BTK