Lütfen Facebook Sayfamız için Tıklayınız > Lütfen Twitter Sayfamız için Tıklayınız > Lütfen Instagram Sayfamız için Tıklayınız > Lütfen Türkçe Sayfamız için Tıklayınız > Lütfen İngilizce Sayfamız için Tıklayınız >
Lütfen Site Menüsü için Tıklayınız >
Kargo Takip
Kaç Günde
En Yakın Şube
Ücret Hesapla
Kurye Çağır
ARAS KARGO MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ POLİTİKAMIZ

Müşteri İlişkileri,

Sektöründe tercih edilen marka olmak amacıyla;

  • Açık iletişimin sürekliliğini sağlamayı,
  • Müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesini arttırmak için tüm kanallardan kolayca erişilebilir olmayı,
  • Kendisine yansıyan şikayetleri, yasal zorunluluk ve kanunlara uyacak şekilde, objektif ve tarafsız olarak, şeffaflık ve gizlilik esaslarına bağlı kalarak ele almayı ve çözümlemeyi,
  • Müşteri odaklı yaklaşım göstererek hedeflenen zamanda hizmet vermeyi,
  • Hesap verebilen ve müşteri geri bildirimlerinden elde ettiği deneyimle kendini sürekli iyileştiren bir organizasyon olmayı taahhüt eder.
ÇAĞRI MERKEZİMİZ
 
Aras Çağrı Merkezi, hizmetlerimiz ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınıza yanıt vermek ve çözüm bulmak için çalışıyor.

444 25 52 numaralı telefondan haftanın 5 günü (Pazartesi-Cuma) 08:30-18:00 ve Cumartesi günleri 08:30-13:00 saatleri arasında doğrudan Çağrı Merkezi çalışanlarımız ile görüşerek ya da bu saatler dışında telesekreter sistemimize mesajınızı bırakarak bizlere ulaşabilirsiniz.

Çağrı Merkezimizi arayarak;

  • Gönderinizin son durumu hakkında bilgi alabilir,
  • Gönderinizin teslim alınması için kayıt verebilir,
  • Teslimat süreleri ve taşıma ücretleriyle ilgili bilgi edinebilir,
  • Hizmetlerimiz hakkında daha detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz.

ŞİKAYETLERİNİZİ İLETEBİLECEĞİNİZ KANALLAR

KANALLAR Geri Bildirim Hizmet Saatleri
Şubelerimiz

Hafta İçi: 08:30-18:00

Cumartesi: 08:30-13:00

Çağrı Merkezimiz ( 444 25 52 )

Hafta İçi: 08:30-18:00

Cumartesi: 08:30-13:00

WEB(Bize ulaşın) 7/24
Mektup 7/24
Fax 7/24
Sosyal Medya( Facebook ve Twitter ) 7/24

MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ ÇÖZÜM SÜRECİMİZ

  • Müşteri Şikayetleri tüm kanallardan alınır
  • Müşteriye “şikayetiniz alındı” bilgisi verilir
  • Müşteri Şikayeti kayıt edilir
  • Şikayet analiz edilerek önceliklendirilir
  • Şikayetin çözümü için aksiyonlar belirlenir ve planlanır
  • Şikayetin beklemeden çözülmesi mümkün ise aksiyonlar derhal gerçekleştirilir
  • Şikayetin çözülmesi için ilave veri,bilgi,vb gerekiyorsa bilgi toplama ve araştırma yapma aşaması gerçekleştirilir
  • Aksiyonlar neticesinde müşteri şikayeti çözümlenir
  • Müşteriye çözümlendi bilgisi verilir
  • Müşteri onayı ve şikayet kapama aşaması tamamlanır

ŞİKÂYETLERİMİ NEREDEN TAKİP EDEBİLİRİM?

Şubelerimiz kanalı ile yapmış olduğunuz şikayetleri ilgili şubemizden yüz yüze ya da telefon yoluyla; diğer tüm kanallardan yapmış olduğunuz şikayetleri, 444 25 52 numaralı Çağrı Merkezimiz i arayarak takip edebilirsiniz. Şikayetlerinizi takip ederken kargo takip numarası ya da şikayet numaranızı kullanmanız kolaylık sağlayacaktır. ( Kargo takip numaranız gönderi yaptığınızda tarafınıza teslim edilen irsaliye üzerinde yer alan 13 haneli numaradır. Şikayet numaranız çağrı merkezi temsilcinizle görüşme sırasında talebiniz üzerine sizlerle paylaşılan özel numaranızdır. )